VEM JAG?

Vem är jag?
Mitt namn är Therese och jag är en tankspridd drömmare med höga ambitioner och prestationsångest. Jag jobbar i en bokhandel, vikarierar på en skola och som kontaktperson/ledsagare/assistent, i väntan på Drömjobbet.

Jag gillar
: mystiska, kryddiga och varma parfymer / röda läppar / dystopier / lukten av böcker / hösten/mörka, stjärnklara, frostiga vinternätter / Mullberry / julen / att somna tätt, tätt intill någon jag tycker om / grått / anteckningsböcker / julen / att resa / hästar / kaffe / höga skor / dansa / mörka bokhandlar / att träna / Harrods / söndagsmornar i tystnad / kaffe / balett / australien / söndagar / Marc Jacobs / boklådor / Bo Kaspers / fika / skogen / utekvällar / England / walk in closets med färgkoordinerade kläder och lurviga helteckningsmattor / katter / skor / mina vänner / att baka / Ida Sjöstedt-couture / naturen / tidiga mornar / stjärnor  / balett / en nybäddad säng / färska snittblommor / NK / att laga mat / regn / bibliotek / frukter och bär / att ge bort presenter / havet / Ernst K. / Norge / känslan av att hela livet ligger framför mig, outforskat och öppet. Att vad som helst kan hända (någonting som också gör mig fullkomligt livrädd). Men mest av allt gillar jag böcker.
 

Kommentarer
Postat av: smäm

Skoj att läsa.

2013-03-16 @ 21:11:03
URL: http://xn--smm-rla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0