FEBRUARI

#9  50 shades darker - E.L James
#10  Baristas 1 - Denise Rudberg
#11  Himmelsdalen - Marie Hermanson
#XX  Bokcirkelns bekännelser - Elisabeth Noble
#12  The fault in our stars - John Green
#13  Sovay - Celia Rees

Lästa böcker: 5,5
Varav engelska: 2
Klassiker: 1
Antal recensionsex: 0
 
Bäst:
Himmelsdalen och TFIOS. Himmelsdalen´s slut var jag tyvärr inte helt såld på! Det kändes som om hennes ork tog slut där och de gled undan lite för lätt, men trots det gillade jag verkligen den.
 
Sämst:
Bokcirkelns bekännelser - jag klarade verkligen inte av den. 117 sidor in i boken tänkte jag att; "nej, livet är för kort för att läsa dåliga böcker" och stängde igen den för gott.
 
En svag månad läsmässigt. Inte många böcker lästa, inga böcker ur bokhyllan avklarade och ingen bok som direkt fastnade kvar eller golvade mig...
 
------------------
* - omläsning
Understrukna - finns i min bokhylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0