Nytt i bokhyllan

Jag älskar att rota efter böcker. Där jag bor finns det världens bästa lilla secondhandbutik med ett helt rum fyllt av pocketböcker för en femma och inbundna för trettio. Paradiset! Och varje gång kommer jag ut med ett gäng godbitar... Och även här på jobbet går det att hitta små guldkorn och fynd, en trappa ner i källaren. 
 
Livet på en kylskåpsdörr (pocket)Om det ändå vore sant (pocket)
 
Veckans tre bokfynd var Medicinen av Hans Koppel, Livet på en kylskåpsdörr av Alice Kuipers och Marc Levy´s Om det ändå vore sant (filmen som är baserad på boken "Just like heaven", var en av mina favoriter när jag var yngre. Hade förövrigt en liten crush på Mark Ruffalo, han som spelar huvudrollen...) Tre lite äldre böcker jag har vart sugen på att läsa ett bra tag.

Dessutom har det trillat in två recensionsexemplar i form av;
 
En massa härlig läsning väntar med andra ord!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0