1 februari

Oh. My. Mördarinventeringsveckan från Mordor i bokhandeln (+36 000 saker) är äntligen ett avslutat kapitel! Första dagen klarade jag av med en skön det-här-klarar-vi-av-på-ett-kick-feeling. Errrrg - så fel jag kunde ha! Varje kväll när jag kommit hem har bestått av mat, sängen, sova och trots nio timmars sömn har kroppen sakt ifrån helt. Men, nu är det äntligen över och tack gode gud för att jag slipper göra om det inom den närmsta tiden...
 
Med tanke på jobbet så har både bloggen, läsningen, träningen, städningen och livet blivit lidande, men nu börjar jag äntligen känna att jag är på gång igen. I morgon lördag har jag ett jobbpass inplanerat, men sedan blir det helg, födelsedagsfirande, utgång, semlor och att försöka balansera upp livet igen. Nu borde jag verkligen sova - lycka till med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0