MARS

#14  Rubinröd - Kerstin Gier
#15  Mitt liv som bok - Paul Desalmand
#16  Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow - Sara Gruen
#17  Saknad Jennie 3 år - Caroline B. Cooney
#18  Vad hände med Jennie? - Caroline B. Cooney
#19  Prinsessa på vift - Johan T. Lindewall
#20  Freja: Saga från Valhalla -  Johanne Hildebrandt
#21  På det fjärde ska det ske - Karin Ingemansson

Lästa böcker:
Varav engelska: 0
Klassiker: 0
Antal recensionsexemplar: 0
 
Bäst: Bröderna Benzini och Rubinröd.
 
Sämst: Jennie-böckerna.
 
 
------------------
* - omläsning
Understrukna - finns i min bokhylla

Kommentarer
Postat av: Bella

Gu, böckerna om Jennie läste jag som barn...tror att det var där och då min fascination för sekter startade!

Ooootroligt spännande i den åldern men inte samma sak nu alltså?

Svar: Nix! Jag läste första boken när jag var yngre, men upptäckte att systern hade hela serien = klart man måste läsa. Men guuud så frustrerande det var att läsa! Hur tänkte de? VAD tänkte de med?
tessbytess.blogg.se

2013-05-11 @ 19:40:09
URL: http://endansanttant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0