Välkommen till min nya blogg (ännu en?!)

Jag och bloggar. Det är nästan som med min passion för anteckningsböcker! Allra helst vill jag ha en unik för varje ämne. Att kunna matcha innehållet med utseendet, att kunna vara flera olika personer, men ändå samma lika. Hur många bloggar är jag uppe i nu? Hm... vi har julbloggen, australienbloggen, dagboksbloggen, min kombinerade tränings-mat-inspirationsblogg (som från början skulle vara en träningsblogg), veggimatbloggen (som aldrig riktigt vaknade upp efter det första inlägget) och sen ännu runt fem stycken andra gamla bloggar...
 
Vadan nu detta då? Varför behöver Therese ytterligare en blogg?  Anledningen stavas böcker - böcker, böcker, böcker. En av mina största passioner här i livet och jag har ingenstans att göra mig av med all min kärlek (förutom på jobbet! I den lilla, röriga, underbara bokhandeln där jag får betalt för att prata och tipsa om böcker... Samt att ta ner dem En Trappa Ner - till en relativt säker död. Det skär i mitt arma bokhjärtat). 
 
En ny blogg. Oskriven och orörd. Att få öppna upp ett helt nytt inlägg och skriva det första inlägget på en helt tom sida kan både vara frustrerande och alldeles, alldeles underbart. Att får skapa helt nya kategorier, göra en ny design, fundera på upplägg och pyssla är helt min stil. Att för börja om.
 
Förutom böcker, kommer det  även att finnas lite plats för andra kulturella, kreativa och söta ting. Hoppas ni kommer att trivas lika bra här som jag kommer att göra!

Vi hörs snart igen,
Therese
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0