Hej igen!

Okej, jag erkänner. Jag är en hemsk bloggare. Jag vill, men det går inte. Kroppen vill, men anden är svag - fast tvärt om! I och för sig så har jag vart rätt upptagen den senaste tiden och prioriteten har legat på helt andra håll än att sitta vid datorn, men nu ska jag ge det ett försök till.
 
Trots att jag inte uppdaterat på över en månad så är ni ändå några stycken som har vart inne och kikat varje dag, vilket är jättekul. Nu är jag tillbaka i alla fall och lite senare idag dyker det upp några fler inlägg. 
 
Nu ska jag fortsätta att stå och svettas i den stekande heta bokhandeln. Solen skiner, inte ett moln så långt ögat kan nå och temperaturen ligger på stadiga 28 grader. Alla vännerna hänger på stranden och jag känner mig inte så lite sugen på att ansluta till den ljuva skaran. Men nu är det jobb som gäller i någon timme till!


 

Kommentarer
Postat av: Gia - Bokfrossa

Ja dagar som dessa vill man inte sitta inne, äntligen har värmen och solen nått ner till Blekinge med!

2013-07-09 @ 20:11:32
URL: http://bokfrossa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0