JANUARI

#1  Svarta döden - Kim M. Kimselius
#2  Revolt - Suzanne Collins*
#3  Flyga högt - Katarina von Bredow
#4  Torka aldrig tårar utan handskar: Kärleken - Jonas Gardell
#5  50 shades of Grey - E.L. James
#6  Sagan om de två tornen - J.R.R. Tolkien (ej helt klar)
#7  Lyckostigen - Anna Fredriksson
#8  Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson (ej helt klar)
 
Lästa böcker: 8
Varav engelska: 1
Klassiker: 1
Antal recensionsex: 1 (Svarta döden)
 
Bäst:
TATUH och Revolt. Behöver jag ens förklara? TATUH är en blivande modern klassiker och Revolt är den starkaste boken i Suzanne Collins trilogi. Specielt sista delen av boken.
 
Sämst:
Jag blev inte helt såld på Svarta döden och störde mig oerhört mycket på vissa karaktärer i Bredow's Flyga högt...
 
------------------
* - omläsning
Understrukna - finns i min bokhylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0