Bokreans första skörd... (och förhoppningsvis även den sista)

Brev till YvesDagens Outfit : och andra inlägg i modebloggsdebattenhttp://www.adlibris.com/se/covers/M/9/15/9150216511.jpg
 
Här ser ni min första omgång med reafynd från Adlibris! Pierre Bergés "Brev till Yves" (39:-), Maria Soxbos "Dagens outfit" (19:-) och John Greens fantastiska "Var är Alaska?" (30:-). Green-boken var förresten inte på rean, men med tanke på priset så måste den kvala in som ett fynd. Boken är dessutom i kartonage och inte i pocket som man skulle kunna tro, vilket gör det till dagens hetaste tips!
 
Nu ska jag fortsätta att beta av lite måsten. I morgon står jag inför två stora prövningar:
1. Jobba i bokhandeln. I reahavet. Det säger sig självt!!
2. Jag måste förbi biblioteket och lämna några böcker. Med tanke på mina ENORMA högar med olästa böcker, är det skygglappar på och stenhård fokus som gäller för att försöka komma ut genom dörrarna utan några böcker. Jag ska klara det (ha, drömma kan man ju alltid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0